Ostroga piętowa – webinar ❗️❗️❗️❗️👣👣👣👣 JUŻ W GRUDNIU

Ostroga piętowa to jedna z najczęściej stawianych diagnoz jako przyczyna bólu i podeszwy stopy. Znajomość etiologii, mechaniki jej tworzenia to podstawa do próby zrozumienia skomplikowanego procesu, a co za tym idzie – wdrożenia celowanego leczenia.

Ostroga piętowa to również odwieczna zagadka. Podczas webinarowego szkolenia postaram się zmierzyć z największą tajemnicą bólu pięty.

Rozkład jazdy:
– etiologia
– biomechanika
– dlaczego boli pięta i podeszwa stopy?
– czy ostroga boli ?
– czy ból podeszwy stopy może być skorelowany z ostrogą?
– diagnostyka różnicowa
– postępowanie terapeutyczne w modelu fizjoterapeutycznym oraz interdyscyplinarnym
– rozwikłanie tzw.teorii spiskowych ostróg piętowych, począwszy od zakwaszenia organizmu a skończywszy na modelu piezoelektrycznym
– podstawy fizjologii i patofizjologii procesu ,, ostrogotworzenia ”
– czy istnieje ,, proces ostrogotworzenia”?
– zespół posturalny a możliwości tworzenia się ostróg
– zjawisko bólu i sensytyzacji obwodowej oraz desensytyzacji w procesie zrozumeinia bólu pięty i jego modulacji
– zrozumienie zjawiska siły, aby pomóc pacjentowi w leczeniu objawowym i przyczynowym
– jak wykonać odciążenie / wkłądkę w przypadku ostrogi i bólu podeszwy stopy?
– czy wkładka jest konieczna?

⏱Data: 11.12.2020 godzina: 18:00

💰

Cena: 120 zł
Czas szkolenia: ok 3 godzin zegarowych

Wszystkich, którzy zakupią webinar proszę o dokonanie rejestracji zgodnie z instrukcją:
1. Proszę wejść na stronęi tutaj dokonać opłaty za webinar (System PayNow) http://podosystem.pl/produkt/ostroga-pietowa-rozprawmy-sie-z-najwieksza-zagadka-bolu-piety/
2. Po okonaniu wpłaty system zaksięguje Państwa wpłatę i tutaj bardzo proszę o uwagę:
– w procesie rejestracji podajemy swoje dane i o ile ktoś chce fakturę, zaznaczamy opcję CHCĘ FAKTURĘ i podajemy numer NIP. – system wyśle z automatu fakturę
3. Dostaiecie Państwo pierwszego e-maila z informacją o złożonym zamówieniu – potwierdzenie złożenia zamówienia (proszę się nie niecierpliwić, gdyż zmianę statusu dokonuję ja sam w systemie, jak system zaksięguje wpłatę, może to potrwać parę godzin)
4. Po zaksięgowaniu zostanie status zmieniony na ZREALIZOWANY i dostaniecie Państwo kolejnego e-maila z załączonym plikiem do pobrania (będzie widoczny po prawej stronie) ❗️
5. Należy pobrać wskazany link – jest to plik pdf. z LINKIEM do dokończenia rejestracji – proszę to wykonać od razu, gdyż nie ma możliwości zarejestrowania się po dacie webinaru. Jeżeli checie Państwo mieć dostęp do webinaru w późniejszym terminie musicie się zarejestrować PRZED datą webinaru, gdyś powtórkę można obejrzeć wykorzystując te same dane do logowania (login i unikalne hasło)
6. Klikamy na link z pliku pdf (lub go kopiujemy) i podajemy swoje imię oraz e-mail
7. Po wykonaniu czynności z punktu 6 dostaniecie Państwo:
– linka do pokoju webinarowego ( w niego wchodzicie w dniu webinaru)
– unikalne hasło – którego używacie do logowania i logujecie się oczywiście swoim emailem – tego hasła NIKOMU NIE PRZEKAZUJECIE
Proszę nie przekazywać również pliku pdf. ze zdjęciem innym, gdyż jak zdublują się linki dostęp zostanie zablokowany (trzymamy plik dla siebie) – służy on tylko dokończeniu rejestracji

Webinar będzie nagrywany i później tak jak wszystkie webinary dostępny na stronie naszego sklepu PODOSYSTEM.PL. Wszyscy, którzy zakupią webinar otrzymują dostęp dożywotni do jego retransmisji.

Osoby, które w danym czasie nie będą mogły uczestniczyć w spotkaniu webinarowym na żywo mogą odtworzyć szkolenie w czasie późniejszym jako retransmisja.

Zapraszam !

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!