Laser LUNULA – leczenie grzybicy paznokci.

12059

LASER LUNULA

grzybica paznokci leczenie laseroweLaser Lunula to rewolucja w zakresie leczenia grzybicy paznokci, regeneracji oraz ich odmłodzenia. Jest to zimny laser, który łączy w sobie dwie fale o różnej długości: 405 nm i 635 nm. Pierwsza z nich działa bakteriobójczo oraz grzybobójczo, druga z kolei pobudza procesy immunologiczne organizmu.
Dwie wiązki światła: czerwona i niebieska, poprzez obroty naświetlają całe zmienione chorobowo paznokcie, działając również na wały i macierz paznokcia.

Zabieg laserowy Lunula

to rozwiązanie dla tych, którzy walczą z grzybicą paznokci lub potrzebują pomocy w ich regeneracji i odmłodzeniu. Podczas zabiegu dłoń/stopa umieszczana jest w urządzeniu. Proces naświetlania trwa 12 minut i jest bezbolesny oraz bezdotykowy. Dla odzyskania zdrowych paznokci, w większości przypadków wystarczą cztery zabiegi 12-minutowe w odstępach 7 dniowych.

Laser Lunula

to innowacja w leczeniu grzybicy paznokci, połączona ze skutecznością, potwierdzoną badaniami. Zabieg jest BEZBOLESNY, pacjent nie odczuwa ciepła, zimna czy dyskomfortu. Strumienie światła działają wyłącznie na chore paznokcie, nie podrażniając zdrowych. Dodatkowo po zabiegu nie potrzeba czasu na regenerację i odbudowę, dzięki czemu nie musimy rezygnować z codziennych aktywności. Jest to niezwykle skuteczna metoda, która bez skutków ubocznych, konieczności przyjmowania leków czy znoszenia bólu podczas zabiegu przynosi zaskakujące rezultaty. Cała terapia przeprowadzana jest pod okiem specjalisty podologa lub lekarza dermatologa, który zapewnia odpowiednią konsultację, opiekę oraz stale kontroluje odrost zdrowych paznokci i postępy w terapii.

BADANIA : www.lunula.pl

ZABIEG: www.estetycznie.pl

laserowe leczenie grzybicy laser lunula