Darmowa reklama !

1. Ile kosztuje zamieszczenie gabinetu w Wyszukiwarce Gabinetów Podologicznych?

Zamieszczenie gabinetu w wyszukiwarce jest bezpłatne.

2. Czy mój gabinet podologiczny mogę dodać do Wyszukiwarki Gabinetów?

Ustala się, że w Wyszukiwarce Gabinetów Podologicznych mogą się znaleźć gabinety, które w zakresie swoich usług mają przynajmniej:

  • korektę wrastających paznokci z wykorzystaniem metalowych klamer ortonyksyjnych,
  • usuwanie odcisków, modzeli,
  • usuwanie hiperkeratoz,
  • rekonstrukcję paznokci,
  • terapię pękających pięt,
  • indywidualne odciążenia.

a osoby wykonujące te zabiegi legitymują się ukończeniem minimum szkolenia wykraczającego poza podstawowe w zakresie specjalistycznej pielęgnacji stóp.

Gabinety łączące usługi podologiczne i kosmetyczne, a które chcą dodać swój gabinet do Wyszukiwarki Gabinetów Podologicznych, a posiadające stronę internetową, muszą mieć na niej wyraźnie oznaczony przynajmniej dział/stronę/podstronę dotyczącą swojej działalności w zakresie zabiegów podologicznych.

3. Prowadzisz gabinet podologiczny i chcesz aby był on umieszczony w naszej Ogólnopolskiej Wyszukiwarce Gabinetów Podologicznych?

Wyślij poniższe dane na adres kontakt@twojapodologia.pl :

  • Nazwa gabinetu
  • Adres firmy (ulica, miasto, kod pocztowy, województwo)
  • Telefon (max. 2 nr telefonu ze wskazaniem głównego)
  • E-mail (jeśli jest)
  • Adres www (jeśli jest)
  • LOGO (jeśli jest – format JPG, wymiar min. 400x400px, plik z logiem musi być nazwany wg schematu – „nazwisko-miasto-logo” lub „nazwa firmy-miasto-logo” )
  • Opis gabinetu lub najbardziej charakterystyczne zabiegi (max. do 150 wyrazów).
  • Zdjęcia (format JPG, max 2 szt.)

4. Kiedy mój gabinet będzie widoczny w wyszukiwarce i/lub kiedy mój opis zabiegu podologicznego zostanie zamieszczony na stronie?

Jeżeli przesłane materiały nie zawierają błędów i nie ma potrzeby dokonywania w nich poprawek/modyfikacji to zgodnie z REGULAMINEM portalu czas zamieszczenia informacji wynosi maksymalnie 72 godziny.

5. Chcesz dodać opis przypadku zabiegowego?

Na adres kontakt@twojapodologia.pl wyślij opis przypadku zabiegowego w formacie *.doc (Word) lub *.odt. (Open Office). Treść powinna zawierać kilka słów/zdań z wywiadu przeprowadzonego przed zabiegiem, diagnozę, opis postępowania zabiegowego, podsumowanie, zalecenia. Dodatkowo oprócz tekstu, konieczne jest przesłanie minimum 2-ch zdjęć w formacie JPG, obrazujących sytuację przed i po zabiegu/terapii.

6. Co mi daje fakt zamieszczenia opisu zabiegowego na Waszej stronie?

Zamieszczając u nas opis zabiegu przeprowadzonego w swoim gabinecie zyskujesz w prosty i nic nie kosztujący sposób reklamę swojej podologicznej działalności. Pod takim artykułem zamieszczamy Twoje dane wraz z logiem Twojej firmy. Po kliknięciu np. na Twoje logo osoba zostaje przekierowana od razu na Twoją stronę internetową. Dodatkowo większość przypadków wstawiamy na nasz fanpage na Facebooku www.facebook.com/twojapodologia … a takich wpisów można zamieścić wiele 🙂 My dajemy Tobie reklamę, a ludzie uzyskują wiedzę o specjalistycznej pielęgnacji stóp.

7. Chcę zamieścić na portalu Twoja Podologia reklamę swojej firmy – ile to kosztuje i jak to zrobić?

Należy wysłać na adres reklama@twojapodologia.pl wymagane przez nas materiały reklamowe w wymiarach i na zasadach określonych w zakładce OFERTA REKLAMOWA (szukaj na dole strony). W tym samym miejscu zamieszczone są również ceny i dostępne opcje reklamowe. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami.

8. Chcę zamieścić na portalu Twoja Podologia informację o organizowanych przez swoją firmę szkoleniach podologicznych – ile to kosztuje i jak to zrobić?

Należy wysłać na adres reklama@twojapodologia.pl informacje dotyczące szkoleń. Tekst należy sporządzić w formacie *.doc (Word) lub *.odt. (Open Office). Dołączyć należy minimum dwa pliki graficzne, w formacie JPG. W zakładce OFERTA REKLAMOWA (szukaj na dole strony) zamieszczone są informacje na temat ceny takiej usługi.

9. Chcę na portalu Twoja Podologia, dodać informację o wydarzeniu, spotkaniu, konferencji podologicznej – ile to kosztuje i jak to zrobić?

  • Jeśli chcesz zrobić to w postaci wpisu w zakładce Aktualności Podologiczne i dodatkowo poinformować o tym całą rzeszę fanów naszego portalu poprzez facebook`a – wyślij na adres reklama@twojapodologia.pl informacje dotyczące wydarzenia, spotkania czy konferencji. Tekst należy sporządzić w formacie *.doc (Word) lub *.odt. (Open Office). Dołączyć należy pliki graficzne, w formacie JPG. W zakładce REKLAMA (szukaj w stopce – na dole strony) zamieszczone są informacje na temat ceny takiej usługi.
  • Jeśli informację o wydarzeniu, spotkaniu czy konferencji chcesz zamieścić w naszym Kalendarzu Wydarzeń Podologicznych – wyślij na adres reklama@twojapodologia.pl informacje dotyczące wydarzenia, spotkania czy konferencji. Tekst należy sporządzić w formacie *.doc (Word) lub *.odt. (Open Office). Dołączyć należy pliki graficzne, w formacie JPG. Cennik znajdziesz tutaj.